Dezerter

25.06.2008., srijeda

Poruka lopovu koji mi je ukrao sic sa bicikla

Nevezano uz temu bloga, ali nema veze...

U srijedu, 25.06.2008., između 14:00 i 18:30, ispred plivališta Mladost kod doma sportova, ukraden mi je sic sa bicikla. Dogodilo se ispred kafića na kojem je bila puna terasa ljudi. Nije riječ o velikoj materijalnoj šteti, ali iz principa ne podnosim ovakve stvari. Istog trenutka kad sam shvatio što se dogodilo, nazvao sam policiju, prespojili su me u policijsku postaju Nehajska (Trešnjevka). Kada sam naveo razlog zbog kojega zovem, policajac odgovorio da krađu moram doći prijaviti u policijsku postaju. Zatražio sam da pošalje nekoga na mjesto događaja. Na to je bezobrazno odgovorio da li ja od njih očekujem da oni sad ispituju ljude koji tamo sjede. Tek nakon što sam povišenim tonom ponovno zamolio da nekog pošalje, odgovorio je potvrdno. Pola sata nakon poziva došli su dvojica policajaca. Postupili su korektno, napravili zapisnik i ispitali nekoliko potencijalnih svjedoka.

Dakle riječ je o manjoj materijalnoj šteti, ali prva reakcija policije je bila takva da ako ne inzistirate da poduzmu išta, to neće ni učiniti. Iz toga proizlazi da je sasvim normalno da vam netko krade stvari vrijedne recimo 200 do 400 kuna.

A sad poruka lopovu. Pretpostavljam da je riječ o nekom bezobraznom klincu iz kvarta ili nekom lokalnom narkiću ili pijancu koji očito krade sve što stigne. Pročitaj ostatak bloga pa vidi što sam sposoban napraviti iz principa. Ako te ikojim slučajem pronađem (što znam da je gotovo nemoguće, ali znam da živiš u blizini doma sportova) neću žaliti svoje vrijeme koje ću morati provesti u zatvoru ako tebe ozlijedim. Bit će ti ovo najskuplja stvar koju si ikad ukrao. Neću štedjeti debila poput tebe, nije te šteta. Eto toliko od mene...

Forum: OBJAVLJUJEM RAT KRADLJIVCIMA BICIKALA

- 19:57 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi